2014. augusztus 13., szerda

Valamiben mindenkinek meg kell halnia!?


Talán 10 éve volt, amikor még egy másik cég egészség programjával foglalkoztam, szintén MLM formátumban, amikor találkoztam egy anyukával. Antioxidáns méréssel, és vitaminokkal foglalkoztam, és ilyen állapotfelmérést ajánlottam a hölgynek. Ekkor hallottam életem egyik legmegdöbbentőbb mondatát, egy teljesen átlagos, normális polgárinak tűnő anyukától:



Valamiben mindenkinek meg kell dögölni úgyis, s legalább hamarabb örököl a gyerek! – mondta.
Gyerek vitamin még érdekelte, de hogy vele mi lesz az nem volt fontos!

Ha valaki úgy dönt, hogy egy egészséggel foglalkozó MLM céghez csatlakozik, és belekezd a termékek népszerűsítésébe, hamar rá kell jönnie, hogy ami neki evidens, nagyszerű és csodálatos immár, amióta csatlakozott az adott céghez, mások számára teljesen érdektelen, közömbös, vagy éppen nevetséges! Az ember szeretné továbbadni, a nagyszerű lehetőség hírét, és mindenkit meggyőzni róla, mennyire fontos az egészségmegőrzés, a megelőzés, hogy mennyi mindent tehetünk még az egészségünkért, gyógyulásunkért, azon kívül, hogy az orvosokhoz járunk, gyógyszereket szedünk, és ha valami baj van, gyorsan fogadkozunk, hogy életmódot váltunk! És akkor ilyen falakba, hozzáállásokba ütközünk, mint ez a hölgy volt nekem!

Akarva akaratlanul is, el kell fogadnunk azt az igazságot, hogy csak olyan embereknek lehet és tudunk segíteni, akik maguk is segítséget keresnek, olyanoknak tudunk tanácsot adni, mit változtassanak, akik maguk már eljutottak, oda, hogy változtatni akarnak!
El kell fogadnunk, hogy a mi feladatunk, nem más, mint a tájékoztatás, és nem a meggyőzés!
Sőt a legrosszabbat tesszük, ha úgy gondoljuk, hogy a csatlakozásunk után, az elsődleges feladatunk, hogy lerohanjuk a környezetünket és mindenkit meggyőzzünk róla, hogy egészségtelenül él és mennyire nagy szüksége lenne a mi termékünkre! A legrosszabb mikor valaki, mondjuk - villanyszerelő, festő, vagy titkárnő stb. létére – nekiáll „orvosi vagy természetgyógyászi tanácsokat, „recepteket” osztogatni, gyógyulási tippeket adni, és valami TITOK ismerőjeként fellépni.

Az ilyen önjelölt gyógyítok, hozzák a legtöbb negatív véleményt és elutasítást a táplálék kiegészítőket forgalmazó cégek felé. Hát, még ha arra utaló a viselkedésünk, vagy csak maguktól rájönnek, hogy ebből hasznunk is van, jutalékot is kapunk érte, senki se mossa le rólunk, hogy minden egészségügyi tanácsunk mögött üzleti érdek van, és azért akarunk segíteni, mert ezzel pénzt keresünk!

Bizony a legjobb tanács ilyen esetekben, és mindenkor, hogy nem szabad megváltoztatni akarni az embereket, nem szabad megmondani mi a jó és mi a rossz nekik, hanem hitelessé kell válni, és kivárni, amíg ők látják meg a változást rajtunk, és kérdeznek rá, mi is a mit szedsz, mi az, amivel foglalkozol!
Ma összefutottam egy régebbi munkatársammal a DXN irodában, és lelkesen mondta, hogy képzeljem, neki nagyon bevált a DXN gano masszázsolaj, és most mindenki olyat kér tőle!
Igen, ez a folyamat! Te használod, neked beválik, meglátszik rajtad, meggyógyulsz tőle, erősebb leszel, nagyobb teljesítményre vagy képes, szebb lesz a bőröd, sorolhatnám még, és mások kíváncsiak lesznek rá! Amíg csak reklámozod, el akarod adni a termékeket, falakba fogsz ütközni, mert senki se szeret eladni, senki se szereti, ha el akarnak adni neki valamit! De mindenki szeret vásárolni!

Ezért a legjobb a mit tehetsz, hogy felhívod a figyelmet arra, hogy te mivel foglalkozol, mit szedsz és tájékoztatod a környezeted, hogy ha esetleg majd ilyesmit szeretnének vásárolni, akkor nálad is megtalálhatják, tudsz nekik segíteni. A legjobban ezt akkor lehet megtenni, ha már van valami pozitív tapasztalatod, pláne, ha látványos az eredmény! De ha nincs semmi bajod, az se baj, hisz nálunk a DXN-ben, nem csak egészséget, hanem élvezetet is népszerűsítünk akár a kávék, forró csoki, tea, de még a Cordypine wellness italával is!

Csak egy jó tanács! Ne mond senkinek azt, hogy neki mit kellene szednie!
Beszélj neki arról, hogy van egy ismerősöd akinek hasonló panaszai voltak és ő milyen javulást élt át! A legjobb persze ha te magad vagy ilyen, de nem muszáj, csak ezért ne légy beteg:)

Beszélj arról, hogy nem-e tud segíteni megtalálni azokat az embereket akiknek problémájuk van a kávéívással, a reluxszal, a magas vérnyomással stb? Vagy tud-e valakit aki elég vállalkozó kedvű, szabad és kreatív, hogy kipróbálja magát, egy komoly befektetést nem igénylő, de nagyon komoly mellék jövedelmet ígérő vállalkozásban, ahol ingyen eszközökkel és képzésekkel segítik a bátor jelentkezőket!  STB. Érted, sose a veled szemben állónak ajánlj, hanem ő csak közvetítő legyen! Aztán közben lehet, hogy ő is rá kérdezz mi is ez!
Nos ezek csak trükkök, de sokszor bevált már.

A fontos, hogy egy valamit megérts! Az emberek tele vannak már információdömpingekkel!
Elég, ha fent vagy a Facebookon és már naponta találkozol a legkülönfélébb praktikákkal, gyógyulást ígérő termékekkel, „gyógyszeripari leleplezésekkel”, természetgyógyászi tanácsokkal és nehéz ma azt állítani, hogy a te terméked a legjobb és kitűnik a sorból. 
Lehet vetélkedni antioxidáns értékekkel, ORAC értékkel, vitamintartalommal stb de hidd el az embereket nem az ajánlatod és a céged érdekli elsősorban!
Nem fogja őket lenyűgözni, hogy a világ legnagyobb ilyen típusú cége, hogy mennyi cikk van róla, hogy mi mindent írnak róla, és mi mindent ígérnek hatásainak!
Persze ha hirdetsz, ha reklámozol, akkor jó, ha ezek benne vannak, hátha van, aki pont ezt keresi, de a személyes kapcsolataidban, az „offline” munkában, elsősorban a te hitelességed a döntő!

/Nem akarok senki vallásába gázolni, de ma már nem olyan időket élünk, amikor valakik ki mondják, hogy mi az igaz vallás, és erőszakkal akarják, azt rákényszeríteni a társadalomra lásd inkvizíció! Bár konzervatív kormányzás alatt van egy kis ilyen hajlama a hatalomnak. Tömegeket napjainkban nem azok mozgatnak meg a hit területén se, akik azt harsogják, mi vagyunk az egyetemes, a legnagyobb, legigazibbak, hanem azok a közösségek, ahol a hit nem csak vasárnap, vagy csak karácsonykor húsvétkor hit, hanem minden nap, a templomon, egyházukon kívül is, és jelek, csodák, bizonyságok, tapasztalatok, megváltozott életek tesznek róla bizonyságot!  Bocs a kis prédikációért, de ez a legjobb példa ide!/

Az emberek bizonyságokat, tapasztalatokat, változásokat, „gyümölcsöket akarnak látni a fán”! A cég terméke tehát elsősorban te vagy!

Persze tovább kell lépnünk, hisz ez egy MLM rendszer is egyben, ahova az emberek többsége, a plusz jövedelemért, a passzív jövedelemért csatlakozik!
Sok helyen ezt úgy hidalják át, hogy azt mondják: Itt nem a termék a fontos hanem, hogy pénzt kereshetsz vele! Keress üzletépítőket, és a fogyasztók lesznek a melléktermékek!

Hát ez is egy megközelítés, és van benne igazság! Nem tagadom ez a kérdés mindig nyitott marad a táplálékkiegészítős cégeknél! Termék vagy üzlet legyen előtérben?

Tény, hogy sokkal jobb megközelítés, az, ha üzleti lehetőséget kínálunk, egy szabad vállalkozást az embereknek, minthogy felvegyük a gyógyító szerepét és mindenképp a termékek „értékesítésével „ foglalkozzunk. Ki szeret belebonyolódni személyes tragédiákba, gyógyíthatatlan vagy épp csak fájdalmas betegségekbe, emberekbe? Ki akar adagolási, dozírozási tanácsokat osztogatni, és megismerkedni rengeteg fajta betegséggel? Ki akar állandóan a törvény kardja alatt járni, kelni, és félni mikor mond olyat, amit nem szabad, amit a törvény büntet!?
Sokkal jobb ha az embereknek módszereket, eszközöket adunk, tanítunk meg amivel hálózatot építhetnek és plusz pénzt kereshetnek! És persze, lesznek akik erre nem érzik alkalmasnak magukat, és nem is akarnak azzá válni, de közben a termék megteszik neki, és fogyasztók lesznek!
Hát erre mindenkinek meg kell találnia a maga válaszát, én nem osztom az észt, nem akarok megítélni senkit! Engem személy szerint zavart, mikor az előző cégemnél megtartották a prezentációt, amiben szerepelt, hogy mennyi szabadgyök fenyegeti szervezetünket, köztük a cigaretta több millióval, majd kivonult a tömeg, és néhány „komoly” hálózatépítő, nem is félrehúzódva, hanem szabadon, élvezettel elkezdte szívni a cigijét! Hát valószínűleg ők voltak, akik csak a pénzért csinálták. Elnézést a szubjektív álláspontomért, de nekem ez felfoghatatlan, hogy lehet méregteleníteni s utána mérgezni magunkat szándékosan! Csiki csuki ki lesz a győztes?:)

Visszatérve eredeti témámra, valamiben tényleg mindenkinek meg kell halnia. A földi életünk korlátozott időtartamú, még ha egyre feljebb is tolódik az a határ.
Ahhoz, azonban hogy az idősebb napjaink, ne nyögdécselve, fájdalmak közt, orvosi rendelőkben ülve teljen el, tenni kell sok mindent, sokszor harcolni kell magunkkal, legyőzni a fáradtságot, lustaságot, kényelmi zónát, elmebeli magaslatokat. És ami a legfontosabb szeretni kell élni! Élvezni kell az életet, akarni kell élni!

Ehhez viszont nagyon fontos, hogy tudjuk, honnan jövünk és hova megyünk?! Mi az életünk értelme? Miért élünk? Van-e értelme a küzdelemnek? Mert ha ezekre nincs válaszunk, akkor nagy bajban lehetünk! Akkor valószínűleg minket nem a megelőzés fog érdekelni hanem a feladás, a gyors befejezés.

Mindenkit megdöbbentett Robin Williams öngyilkossága és viszonylag korai halála. Elképesztő, hogy a szórakoztatás ilyen nagy mestere, akin nevetett a világ, akit mindenki szeretett ilyen szomorú módon ment el közülünk! Nem volt beteg, nem volt szegény, milliók szerették és mégis elvesztette az élet értelmét célját!
Nos remélem te nem ez a kategória vagy, és nem meghalni akarsz, hanem sokáig egészségesen élni, és ezért kész vagy felvenni a harcot és mindent megtenni ezért!
Táplálék kiegészítés terén én már megtettem a lépéseket, nekem a mozgás és sport terén kell megfeszítenem magam és elindulni!
Mert én nem akarok hamar meghalni, és a gyerekeim meg addig is megkapnak minden támogatást a DXN üzlet segítségével!

Összefoglalás:
1.       Legyél életorientált, szeress élni!
2.       Ne akarj másokat megváltoztatni, legyél hiteles jó példa!
3.       Ha csak az üzlet miatt csatlakoztál is, hidd el ez nem szerencsejáték, nem pilótajáték!
A mi termékeink az egészséggel kapcsolatosak! És ami neked bevált annak leszel legsikeresebb képviselője!
4.       Ne akarj gyógyító lenni, ne a beteg emberek legyenek a célcsoportjaid! Olyan embereket keress, akik változtatni akarnak az életükön minden területen, akár a pénzforrás akár az egészség legyen az!
5.       Tudják rólad az emberek mivel foglalkozol, de ne akarj senkit meggyőzni! Hidd el figyelni fognak téged, és ha látják a pozitív változást ők fognak keresni!

LÉGY EGÉSZSÉGES HOSSZÚ ÉLETŰ GAZDAG ÉS BOLDOG!

Nagy Gábor

Ha szeretnél többet tudni a DXN cégről a termékekről, itt tájékozodhatsz, csatlakozhatsz és vásárolhatsz is!
http://wellnesskavehaz.hu/blog

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése